• Tworzymy, opiniujemy i negocjujemy:
  • umowy licencyjne,
  • umowy na emisję programów i reklam,
  • umowy wynajmu powierzchni i nośników reklamowych,
  • umowy na przygotowywanie kampanii reklamowych,
  • umowy na wykonanie projektów graficznych,
  • umowy z producentami i artystami – wykonawcami,
  • umowy sponsoringowe.
  • Doradzamy w projektach zakładających wykorzystanie wizerunku.
  • Opracowujemy regulaminy serwisów WWW.
  • Pomagamy przy ustalaniu prawnych form współpracy z wydawcami prasy, nadawcami telewizyjnymi i radiowymi oraz providerami internetowymi.
  • Oceniamy prawidłowość proponowanych form promocji i reklamy produktów oraz marki Klienta z uwagi na ograniczenia prawne reklamy określonych typów produktów i usług.
  • Przygotowujemy regulaminy organizowanych przez Klientów akcji promocyjnych, konkursów, loterii, programów lojalnościowych.